lauantai 24. syyskuuta 2016

Kuvaile itsesi kolmella kuvitteellisella hahmolla.



Sain Instagramissa hauskan haasteen ystävältäni Veeralta. Koska olen kova selittelemään asioita, pelkkä kuvan lataaminen Instaan ei riitä, vaan mun on pakko saada perustella miksi valitsin juuri seuraavat hahmot. Ja ettei nyt vaan kukaan saisi musta väärää käsitystä. Koska oikeastihan olen ihana, fiksu ja filmaattinen.




Olen kuin Äksy-smurffi ( Grouchy smurf ) koska tulen vihaiseksi kun olen nälkäinen. Lisäksi sanon helposti vihaavani monia asioita, vaikka oikeasti pidänkin itseäni melko positiivisena ihmisenä. Olen kuullut jonkun ajatelleen että "sillä nyt ei koskaan ole mikään hyvin..." Ei pidä paikkansa. Seuraava tarina sen sijaan on tosi; 

Aikoinaan YleX-radiokanavalle sai lähettää omia "listojaan" erilaisista kappaleista. Siellä oli listoja ihmisten lempibiiseistä, nuoruusvuosien tunteita herättävistä kappaleista ja niin edelleen. No mitä tekee Heidi?

Hetken mielijohteesta Heidi tekee listan kappaleista joita yksinkertaisesti VIHAA yli kaiken. Toimittaja soitti heti seuraavana päivänä että "saiskos sua vähän haastatella suorassa lähetyksessä, oli nimittäin niin erottuva aihe...." Kappaleiksi valitsin Olavi Uusivirran ja Anna Järvisen "Nuori ja kaunis", sekä jonkin Nicky Minajin renkutuksen. Noita kahta vihaan edelleen yli kaiken. Kahta muuta listalla ollutta bändiä sen sijaan rakastan nykyään todella paljon; Skrillexiä sekä Haloo Helsinkiä. Tästä näette että paatuneinkin vihaaja voi muuttua!


Työssäni minun tulee olla koko ajan hyvällä, tai vähintäänkin neutraalilla tuulella. Siksi kotona ei enää illalla jaksa juuri hymyillä, varsinkaan kun ne tiskit ja pyykit eivät useinkaan ole päivän aikana hoitaneet itse itseään. Siksipä miestäni kuulema pelottaakin että kulmakarvani jäävät pian kesto-kurttuun. Epäilen silti että kurttuilun syy olisi täysin minussa. Vika ajoittaiseen pahantuulisuuteen saattaa olla myös meidän hieman eriävissä käsityksissä kodinhoidosta. Onko muita naisia jotka tuntevat joskus samoin?


Smurffin kuvan lähde


Olen kuin Hermione Granger koska olen niin viisas ja minulla on paksut hiukset.... Ei vaan. Minä kuitenkin TIEDÄN tai ainakin luulen tietäväni paljon. Jos en jotain tiedä, otan selvää. Jos jokin askarruttaa mieltä, nappaan puhelimen käteen ja "katon v*ttu Googlesta". Lisäksi minulla on ihmeellinen muisti. Muistan turhia numerosarjoja vuosien takaa ( kuten parhaan ystäväni vanhan puhelinnumeron joka on ollut poissa käytöstä öööö 10 vuotta? (entisten poikakavereiden numerot eivät ONNEKSI ole juuttuneet yhtä tiukkaan) ) ja kaikki nimet jäävät päähäni todella helposti (esimerkiksi kun kaveriporukassa mietiskellään kuka se ja se näyttelijä olikaan, niin vastaus tulee lähes varmuudella minun suustani ). Lähimuisti ei sitten olekaan yhtä hyvä, sillä saatan unohtaa jotain mitä juuri aioin tehdä....


Syperälyni lisäksi minulla on Hermionen kanssa muutakin yhteistä; meidän molempien kaveripiirissä on enemmän vastakkaisen sukupuolen edustajia kuin omaa sukupuolta. Eihän Hermionella tainnut olla yhtään tyttöä ystävänään, jos oikein muistan? Minulla sentään on, muutamia, jotka ainakin väittävät olevansa ystäviäni.... MUTTA NIIN, jos mietitään vaikkapa kymmenen läheisintä ystävää niin kyllä heistä suurin osa on uroksia. Tällä hetkellä. Olen nimittäin viime aikoina tutustunut niin moneen upeaan naiseen, että elättelen toiveita ystävyyssuhteiden syntymisistä... :) 

 Hermionen kuvan lähde.

Olen kuin Prinsessa Ruusunen (Sleeping Beauty) koska olen niin kaunis ja hoikka... Plus että; Voisin nukkua vaikka 100 vuotta putkeen!!! Tämä ei kaipaa enempää selityksiä. 

Ruususen kuvan lähde .

1 kommentti:

  1. onneksi jos oot äksysmurffi niin sonja kelsii että sille pitää antaa ruokaa ��

    VastaaPoista