keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Madafakin mainokset + loppuelämäni ensimmäiset hetket.

Multa on nyt kahteen kertaan kysytty että eikö kannattaisi pyytää Fitfamilta jonkinlaista sponsori-sopimusta, kun jatkuvasti  mainostan heidän lafkaansa tässä mun huippusuositussa, satapäisen fanijengin true-fitness-blogissani ihan 24/7. Idea olisi sinänsä ihan tosi tosi houkuttava; läski palaisi jatkossa ilmaiseksi ja puolta nopeammin, kun voisin mainita jokaisen tekstin alussa että "Jutta Gustafsberg muuten sponssaa just MUA, huomaatteks...?"
Ei.
Enkö mä ole tarpeeksi painottanut syytä tämän blogin olemassaololle, vai onko se hävinnyt sarkasmin sekaan niin että vain minä itse sen tunnistan? Ei. Mun blogi ei ole olemassa siksi että tienaisin sillä senttiäkään, nyt, koskaan, ikinä. :)
Selvennetään nyt asiaa vielä hieman; olen yläkoululaisesta asti näpertänyt jos jonkinmoista blogia, milloin enemmän, milloin vähemmän ahkerasti. Osa niistä menneistä blogeista oli julkisia, osaa kirjoitin täysin anonyymisti. Koskaan mua ei varsinaisesti ole kiinnostanut suuret lukijamassat tai kirjoituksilla tienaaminen. You know, jotkut sanoo sitä harrastamiseksi?
Olen myös aina lukenut muiden ihmisten blogeja mielenkiinnolla. Etsin jatkuvasti lisää luettavaa, ja luettavien blogien lista saattaa muuttua lyhyessäkin ajassa todella radikaalisti jos huomaan että tää ei nyt vaan vois vähempää kiinnostaa. Mun kiinnostuksen saa hyvin nopeasti lopahtamaan ihan muutamaa pikku kikkaa käyttämällä;
1. Blogin sivupalkit, tekstien välit ja yläbanneri ovat kaikki täynnä räiskyviä ja vilkkuvia mainoksia. Milloin mainostetaan kaalimatoja, lastenvaatteita, ameriikanmatkoja tai autonvuokraamista. Migreeni läsähtää päälle niin että ei ehdi sivulta poistua, ja se peli oli sitten siinä.
2. "Tämä postaus on toteutettu yhteistyössä Saarioisten teurastamon ja Laitilan virvoitusjuomatehtaan kanssa!" tai "Tämän postauksen lopussa koodi jolla saat 0,75% alennusta kaikista ostoista 15 minuutin ajan!" tai "Postaus sisältää affiliate-linkkejä!" Siinä muutamia lauseita joilla minut saa poistettua hyvin äkkiä lukijoiden joukosta. Olen varmaan sanonut tämän jo aikaisemmin, että ihan kiva jos onnistut olemaan niin hyvä että tosiaan tienaat blogillasi vaikkapa kuukausittaiset vuokra-rahat, mutta minua jatkuva mainostaminen jostain syystä vain raivostuttaa.


Niin, eli ehkä siis jos haluaisin olla oikeasti tosi sarkastinen ja hauska ja ivata noille mainoksilla eläville supermuotibloggaajille, aloittaisin jokaisen omankin postauksen jollain edellämainituista lauseista. Mutta kun en halua.

Haluan pitää vapauden valittaa itselläni. Jos saan huonoa palvelua tai en tykkää jostakin tuotteesta, haluan sanoa sen ääneen. Samalla haluan myös hehkuttaa jotain aivan mahtavaa palvelua tai juttua ihan vain hehkuttamisen ilosta, enkä siksi että saan siitä rahaa vaikka oikeasti vihaisin super-slim-fit-sukkahousuja koska ne puristaa jenkkiksiä. Huomaatteko mitä tarkoitan?


No entäs ne mun tulevaisuudennäkymät?

Niin tähän kaiken paasauksen ja avautumisen päälle on varmaan hyvä ilmoittaa (ei siis mainostaa) että jatkan sitten Lite-valmennustani vielä kolmella kuukaudella!

Me "vanhat" liteläiset saatiin alennuskoodi jolla sai seuraavan pätkän halvemmalla. Pakkohan mun oli tarjoukseen tarttua vaikka tiedän että sekin oli vain markkinointikikka asiakkaiden kalasteluksi.


En vain uskalla ottaa sitä riskiä että vietän kesän "omalla ruokavaliolla" ja syksyllä taaperran taas työpaikalle ryhävalaan kokoisena kun "tuli kesällä otettua vähän rennommin..." Lisäksi toivon että pääsisin vielä osallistumaan Kirpun vetämiin ryhmätreeneihin sillä niissä oli sitä jotain. Myös se motivoi ihan älyttömästi, että pelissä on omat rahat. Jos epäonnistun tai jätän dieetin kesken niin omapahan on häviöni ja sinne meni nekin rahat joilla olisi voinut ostaa vaikka pitsaa tai muita herkkuja. Syitä on siis monia, mutta niihin ei kuulu Fitfarmin markkinoiminen teille lukijoille. Nettivalmennuksiahan on maailma pullollaan, mutta olen nyt tykästynyt tämän firman tuotteisiin. Lisäksi se mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi sinulle. Ja hattua nostan myös heille jotka tekevät lifestyle-changingin täysin ilman minkäänlaisia valmennuksia, itse en vain siihen pystyisi!

Että senmoista, oletteko nyt pettyneitä näihin säälittäviin jymy-uutisiin? Tätä siis luvassa (taas) seuraavat kolme kuukautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti