maanantai 4. huhtikuuta 2016

No mitäpä tässä!

Kiitos kysymästä! Eihän mulle sen kummempia kuin että kiirettä on pidellyt ja terveenä on pysytty. Tällä hetkellä mun päivät on buukattu niin täyteen kaikkea etten missään nimessä selviäisi ilman kalenteria. Seuraavia vapaita tapaamis-aikoja voi siis varata tuonne toukokuulle! :) 


Silti stressitasot ovat pysyneet suhteellisen alhaalla, johtunee varmaan parantuneista elämäntavoista. Suurin osa kalenterin merkinnöistä nimittäin koskee jumppia ja muita liikunta-hömpötyksiä. Ilmoittauduin kesä-bootcampiin josta varmasti tulen kirjoittelemaan tännekin paljon. Myös uusi pt-ryhmätreeni on varattu huhtikuun lopulle, ja onpa kalenterissa merkintä kehonkoostumusmittauksestakin. Kaikista näistä tulen kirjoittamaan kunhan sen aika koittaa. 

Lisäksi olin puoli vuotta sitten kirjoittanut huhtikuun kohdalle että "KÄY JUOKSEMASSA COOPER?" Mitä mieltä olette, kannattaisiko mun? Tai kiinnostaisiko tulos? Luulen itse että se ei ole juuri parantunut sillä en ole harrastanut juoksua nyt pitkiin aikoihin ja tuon tyyppiset kestävyystreenit ovat muutenkin nyt olleet vähissä. Silti ihan mielenkiinnosta olisi mukava käydä kokeilemassa...

Uskoisin, että oon viimeinkin sisäistänyt ainakin osan niistä asioita joita lähdinkin tältä dieetiltä etsimään; vaikka olin viikonloppuna reissussa, osasin syödä "järkevästi". En siis pakannut mukaan vaakaa ja grammalleen punnittuja kaurahiutaleita tai chiansiemeniä eli vetänyt ns. pipo kierällä. Silti en myöskään heittänyt koko viikonloppua aivan läskiksi koska olin "vapaalla". Söin kaikkea mitä olisin syönyt normaalistikin, mutta sallin itselleni myös herkuttelun. Esimerkiksi sipsejä, siideriä, kerrosaterian ja ranskalaisia tuli nautiskeltua, mutta arkeen palaaminen ei tuottanut ongelmia, ei ollut huonoa omatuntoa tai muitakaan henkisiä ongelmia viikonlopun jäljiltä. En edes käynyt vaa'alla syyllistämässä itseäni, vaan jatkan tästä nyt normaalia elämää. Huippua! 



Kokonaisvaltaisesti mulla on nyt siis aika hyvä olo. Vaikka työkuviot aiheuttavatkin tällä hetkellä pienoista stressiä, saan asiat painettua mielestäni kun suljen työpaikan oven iltapäivällä. Olen paljon energisempi kuin aikaisemmin, vaikka 20 minuutin päiväunet tuleekin nukuttua päivittäin. Ruuanlaitto on muuttunut lähes rutiiniksi enkä enää panikoi sen takia yhtä paljon kuin ennen. Herkkuja ei kovin paljon tee edes mieli, ja nyt on menossa siis viikko kahdeksan! Yksi juttu mun elämästä kuitenkin löytyy johon en ole tällä hetkellä ollenkaan tyytyväinen... Nimittäin meidän koti! Tuntuu että laistan kotitöistä enemmän kuin ennen, sillä eihän kaikkea nimittäin jaksa ja ehdi tehdä. Lisäksi haluaisin hieman uusia tämän mörskän ilmettä, mutta en tiedä mistä aloittaa. Haluaisiko kukaan taitava sisustus-bloggaaja ryhtyä yhteistyöhön mun kanssani kenties...?! 

Koskaan ei voi siis olla täydellisen tyytyväinen vai mitä? Ja ehkä hyvä niin, tuleepahan mentyä elämässä eteenpäin. Ei mulla tosiaan muuta, tulin vain päivittelemään kuulumiset näin viikon tauon jälkeen. On mulla tuossa lista aiheista joista haluan/aion kirjoittaa, mutta kun sitä aikaa ei nyt meinaa olla riittävästi. Lisäksi kirjoittaminen vaatii oikeanlaisen moodin, joten ihan milloin tahansa sekään ei onnistu. 


Kuulemisiin siis, harkitsen palaavani pian, mutten lupaa mitään!


 Ja loppuun vielä kuva tämmöisestä söpöliinistä.

4 kommenttia:

  1. Cooperin tuloksia, joo!

    VastaaPoista
  2. cooperi joo! :D ps. ihanat hiukset, taas sielunsisko kun itsekin blondaillu!

    VastaaPoista
  3. Cooper, no todellakin tuloksia tänne ;)

    VastaaPoista