keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Turha tunteenpurkaus.



Kun aloittelin tätä blogia kohta lähes vuosi sitten, tiesin kyllä että kaikenlaista palautetta on tuleva, ja se on otettava selkä suorassa vastaan. Siksi en olekaan halunnut rajoittaa kommentointia muuten, kuin että yli 7 päivää vanhoihin postauksiin lähetetyt kommentit näytetään vasta hyväksynnän jälkeen JOTTA niistä tulee minulle ilmoitus JOTTA yksikään kommentti ei jää huomioimatta. 
Koska kuten joku on saattanut huomata, pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin edes jotain. Te lukijat olette minulle oikeasti tärkeitä, ja sellainen bloggaaja on hullu joka väittää etteikö lukijamäärät kiinnosta. Totta kai ne kiinnostavat, minua ainakin. Sen sijaan että sivuani lukisi päivittäin sadat ihmiset, haluan pitää juuri SINUT tyytyväisenä, ja tuottaa vain laadukasta (tai ainakin meidän molempien huumorintajua hivelevää) asiaa. Silti kirjoitan juttuja pääsääntöisesti itselleni, itseäni kiinnostavista aiheista ja tapahtumista. Jos ei mitään jännää tai kiinnostavaa ole tapahtunut, en kirjoita. Jos postaustauot venyvät liian pitkiksi, yritän korjata asiaa keksimällä jotain muka-hauskaa ja oikeasti turhaa. Ja sen te kyllä huomaatte. 

Viime aikoina mulla on ollut vähän pallo hukassa tämän homman kanssa, ja olen jossain alitajunnassani miettinyt jopa koko #FITNESSpaskan lopettamista. Toisinaan on kuitenkin mukava selata vanhoja kirjoituksia ja todeta että "kyllä mun elämässä näköjään silti jotain tapahtuu". Tällä hetkellä kun ei vain tapahdu, joten ei synny kunnon juttujakaan. 


Viimekertaiseen arvonta-postaukseen olikin tullut aiheesta palautetta. Uskon ettei se ole pahalla kirjoitettu, mutta se sai minut hieman surumieliseksi ja miettimään tosissaan kannattaako tätä jatkaa. Alatyylisen ja kiusalla kirjoitetun palautteen "V*TTU SÄ KIRJOTAT PASKASTI" tai "MEE KOTIIS LÄSKI" sietäisin ja ohittaisin olan kohautuksella. Tämä kommentti kuitenkin kolahti isosti siksi, että se osui niin sanotusti arkaan paikkaan. Siinä sanottiin että mun teksteistä puuttuu punainen lanka. Että mun kannattaisi keskittyä sen etsimiseen ennen kuin järjestän arvontoja teidän lukijoiden kiittämiseksi. 
Suurin osa tuosta kommentista oli aivan totta ja osui suoraan sydämeen. Yksi juttu meni kuitenkin väärin; punainen lanka löytyy!








Tässä näin


Kuvasta kuitenkin huomaatte miten sykkyrällä ja sekaisin se on. Punos on löystynyt ja laatu on muuttunut huonoksi. Joku varmaan heittäisi tuon langan menemään, mutta koska olen esi-äiteihini tullut ja säästeliäs kuin mikä, pidän langan vielä ja yritän korjata sitä. Ratkaiseva liike tapahtuu ihan näillä näppäimillä, sillä kun olen julkaissut tämän tekstin, navigoin itseni Fitfarmin sivuille ja klikkaan Lite Workoutsin ostoskoriin. Maanantaina alkaa mun 12 viikon helvetti, joten punaisen langan tehtävä on pitää mua ja mun ajatuksia kasassa tämän blogin kautta. 

Seuraavat kolme kuukautta on siis luvassa taas jatkuvaa narinaa, valitusta, itkua ja kitinää. Jos se ei kiinnosta, niin tässä välissä olisi hyvä katkaista napanuora ja etsiä jotain laadukkaampaa luettavaa. Sitä ennen voit kuitenkin käydä heittämässä sähköpostiosoitteesi arvontapostaukseen, samalla kun lukaiset sen kommentin joka veti mut päiväkausiksi hiljaiseksi. Olen vaiennut. Mutta vain hetkeksi.

6 kommenttia:

  1. Ihana tuo sinun punainen lanka! :-) Tsemppiä hurjasti!

    VastaaPoista
  2. Kunnon tsempit täältä kans! Mulla on varmaan kans koko lanka, jossain hukkateillä..ehkä siellä mis mun yhet hukassa olevat silmälasitkin ovat?

    VastaaPoista
  3. Kylläpä se ajan kans yleensä löytyy, mutta ei kyllä pakottamalla :)

    VastaaPoista
  4. Tartteeko joka tekstissä olla punainen lanka vai voiko välillä kirjoittaa vain ajatuksenvirtaa auki? Älä vaan lopeta, koska kyllä se lanka aina jostain löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin jäis paljon kirjottamatta jos en antas näppäimistön soida sillon kun siltä tuntuu :D Liikaa jos miettii niin mun mielestä teksteistä tulee väkinäisiä.

      Poista
  5. Tsempiä! Ihan hölmöä.. täytyykö aina edes olla se punainen lanka?? Huoh.. :)

    VastaaPoista