lauantai 23. tammikuuta 2016

Kotilauantai.

Tänään olen aika ylpeä itsestäni! Vaikka sammutin yhdeksältä soivan herätyksen ja nousin sängystä vasta vajaa kolme tuntia myöhemmin, olen silti saanut aikaiseksi jo vaikka mitä! Ja kellokin on vasta viisi! Siivoilin, pesin pyykkiä ja tiskiä, ja kävin jopa lenkillä! Poikkeuksellinen päivä siis! Vähän mietityttää onko tämä energinen fiilis nyt Dymistan ansiota vai joku lumevaikutus joka loppuu viikon kuluttua...




Lenkkeillessä totesin taas miten rakastankaan tätä kaupunkia. Asutaan keskustassa, mutta vartin kävelemisen jälkeen olinkin "maaseudun rauhassa".

Mahtavaa kun pakkanen on lauhtunut, mutta nyt ei sitten taas osaa pukeutua oikein. Tänäänkin laitoin liikaa vaatetta päälle.

En tiedä mihin mun "loistokunto" on kadonnut joulun aikaan; parikymmentä minuuttia kävelyä ja minä hengästyin! Eihän tässä auta muu kuin alkaa kunnonkohotus-kuurille.... Parempi saadakin sitä kuntoa vähän nostatettua ennen helmikuussa alkavaa rääkkiä. :) 


Tai no kyllähän mää oikeasti tiedän miksi se kunto on laskenut näin rajusti. Olen käynyt viimeisen kolmen viikon aikana tasan kahdessa jumpassa, muut on jääneet välistä. Tammikuun ekalla viikolla siihen oli hyvä syy; olo tuntui flunssaiselta, ja fitbagin yksinkertaisesti vain unohdin. Viime viikolla kävin vain fitbagissa ja kuntonyrkkeilyssä, ja tällä kuluneella viikolla en käynyt missään! Hävettää, mutta ei silti oo huono omatunto. Ajattelen nyt niin että ehdinhän jumpata seuraavan kolmen kuukauden aikana ihan riittävästi, jos tahti on samanlainen kuin edellisellä dieetillä... Ehkä voisin silti ensi viikolla yrittää ryhdistäytyä, olenhan maksanut kausikortista joten olisi typerää olla käymättä niissä jumpissa joihin olen ilmoittautunut.

Nyt mun pitää varmaan mennä jatkamaan noita kotitöitä, ne kun ei vaan kummasti koskaan lopu kesken. Ihmettelenpä vaan miten meidän keittiö voi TAAS olla kuin kaaoksen vallassa, vaikka aamulla laitoin sen järjestykseen... 

Melko mestarikuvaaja kun saanut tätäkään otettua suorassa :D 


Siispä näkemiin ja mukavaa viikonloppua ihan kaikille!

3 kommenttia:

  1. Keittiökaaos syntyy kuin itsestään meillä! Tai no vähän kokkailen ja puh, kaaos on uusilla leveleillä!

    VastaaPoista
  2. Keittiökaaos syntyy kuin itsestään meillä! Tai no vähän kokkailen ja puh, kaaos on uusilla leveleillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin se syntyy kuin itsestään, mutta syyllinen on kyllä minulla tiedossa... Se vain en ole minä itse, vaan eräs toinen joka meillä asuu :D Eikä se kaaos sinänsä haittaa, mutta olisi mukavaa että siivoamisen jälkeen olisi edes puoli päivää siistiä! :D

      Poista