tiistai 27. lokakuuta 2015

Superdieetin toinen päivä ja pää kolmantena jalkana.

Eilisen postauksen jälkeen painelin kehonpainotreeniin, joka jäi mielestäni aika pliisuksi. Tuntuu muutenkin että kannattaako sitä jatkaa ollenkaan kun en koe saavani siitä maksimaalista hyötyä irti. En nyt kuitenkaan vielä luovuta vaan kokeilen muutaman viikon ajan miten se sopii yhteen näiden Superdieetin treenien kanssa. Eilen ei mennyt kuitenkaan aivan putkeen....

Kävelin treenistä kotiin vähän pidemmän kautta, joten kotimatkassa mulla kesti ehkä noin 25 minuuttia. Ihan kelpo aerobinen treeni siis. Kotona yritin myös vääntää kotitreeniä huonoin tuloksin. Jumpasta väsyneet  lihakset eivät sittenkään jaksaneet painaa koko settiä läpi, joten niinpä tein siitä vain puolet. Ärsyttää.


Aamulla luulin olevani fiksu kun kippasin kaikki aamupalaan kuuluvat ainekset tehosekoittimeen - "pirtelöä" tuli täysi kannullinen ja sen hävittämiseenkin kului noin puoli tuntia. Ei siis onnistunut aamu tämäkään. Pitää koittaa miettiä vielä tarkemmin mitä noista aineksista saisi aikaiseksi, tai sitten vain odottaa että ruoan määrä vähenee. Tai vaan yksinkertaisesti lopettaa valittaminen.

Valmennuksen idea on että syödään säännöllisesti, riittävästi ja ohjeiden mukaan. Liikkua täytyisi myös sovittu määrä sovitulla tavalla. Ja tämä kombo pitäisi saada vielä sopimaan yhteen työ-, ja perhe-elämän kanssa! Ei meinaan ole mitenkään kovin helppo tehtävä, ainakaan näin kylmiltään. Ehkäpä tämä ajan kanssa muuttuu rutiiniksi, tai ainakin toivon niin !

Päivän lounas. Bueno! 


Työpäivän aikana ruokailuvälit venyy mulla ehkä liian pitkiksi, ja töiden jälkeen taas on kiire syödä kaikki mitä pitääkin. Mut hei näillä mennään! Tänään ihana Mari kävi valamassa muhun uskoa tämän jutun suhteen. Että minä pystyn kyllä ja nyt voin näyttää kaikille mistä mut on tehty!

Otettiin myös muutoskuvia varten kuvat lähtötilanteesta. Näillä näkymin en aio julkaista niitä täällä (enkä välttämättä missään muuallakaan) PAITSI jos kuudessa viikossa tapahtuu joku aivan uskomattoman ällistyttävä muutos (vaikka esim. se -20 kg jota tässä lähdettiin tavoittelemaan). Mutta kyllähän noita kuvia katsellessa haluaa tosissaan onnistua. Pitääkin harkita jos laittaisi jonkun vaikkapa tietokoneen taustakuvaksi muistuttamaan että miksi tähän lähdettiin!


Täytyykin ottaa ne kuvat esiin aina kun esimerkiksi kiskoo iltapalaa, joka on noinkin herkullisen näköistä.

8 kommenttia:

  1. Tsemppiä Heidi tiiän että se on rankka prosessi mutta todellaki sen arvosta!!!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä Heidi tiiän että se on rankka prosessi mutta todellaki sen arvosta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan ettei repsahda " bulkkauksen " puolelle ;)

      Poista
    2. Säästetään bulkkaukset sitte jouluun ku ollaan kaikki samassa kaupungissa ;)

      Poista
  3. Hei, et ole häviäjä vaikka kotitreeni jää "vaan puoleen". Ja ylipäätään, muista että et ole epäonnistunut jos neljän aerobisen sijaan teet jonkun viikon aikana "vaan" kaksi tai kolme lyhempää lenkkiä. Aina ei onnistu tekemään 110% lasissa, mutta 50% on jo kovasti enempi ku 0% ja sohva!

    VastaaPoista