torstai 8. lokakuuta 2015

Kun silmissä sumenee ja tuntuu että taju lähtee...?

No kysehän on tietysti Fitbag-tunnin jälkeisestä Piloxing-tunnista ja sen fiiliksistä. En oikein vieläkään tiedä mihin aikaan (ja mitä) olisi hyvä syödä ennen treeniä. Ja mitä tuntien välissä kannattaisi laittaa suuhun? Tauko settien välillä kun kestää vain n. 10 minuuttia, ja siinä ajassa pitäisi ehtiä viedä fitbag pois, täyttää vesipullo ja vaihtaa kuiva paita päälle. Tänään mulla oli mukana omena, mutta eihän sitä ehtinyt rouskuttaa kokonaan eikä siitä tuntunut oikein irtoavan energiaakaan. 



Suositelkaa siis jotain? Jotain juomajauhetta? Banaania? Eväsleivät kinkulla, juustolla ja vihreillä härpäkkeillä? Ranskalaiset aurajuustolla...? 

Lisäksi mun jalkapohjat kramppaa hullun lailla tietyissä liikkeissä. Oon yrittänyt vetää iltaisin magnesiumia mutta ei tunnu auttavan. Onko tähän vinkkejä? 

Huomenna olisikin tämän viikon treenit pulkassa, jäljellä siis vielä Powerbox-nyrkkeilyhommeli. Sen Flow-jumpan aion jatkossa jättää väliin kun tuntuu että esim. niska-hartiaseutu menee siellä vaan entistä enemmän jumiin. 



Kävin eilen ostamassa jos minkälaista kauneudenhoitotuotetta ja voisin koittaa selittää niistä jotain seuraavaksi. Vaikka eikai mulla niistä mitään ihmeellistä kerrottavaa ole, mutta saanpahan tekstille pituutta. 


Neutrogenan silibli klear läkhead elimineitin skrab on mulle itselleni uusi tuttavuus jonka nappasin mukaan, koska haluaisin tosiaankin päästä eroon noista kasvojen epäpuhtauksista. En tiedä stressaanko minä tänä syksynä jotenkin enemmän kuin ennen, mutta naamaan on pukannut jos minkälaista näppyä ja entiset ei ehdi parantua kun uusia jo ilmaantuu. Ärsyttävää. Olen kuitenkin jo AI-KUI-NEN nainen enkä mikään puberteetti-ikäinen hormonihirviö. -___-


Maybellinen rispiväri lähti mukaan koska entinen ripsari on finito, ja tämä sattui olemaan halvinta + olen testannut tätä ennenkin ja todennut ihan ok:ksi/siedettäväksi vaihtoehdoksi. Nyt aamulla laitoin ekaa kertaa, ja kylläpäs se teki räpsyttimet paakkuisiksi. Eikun siis harjailemaan niitäkin aina aamuisin. 


TRESemmén lämpösuojasuihke lähti mukaan epätoivoisena yrityksenä pelastaa tämä kuivahtanut pehko saksilta. Olen käyttänyt tätäkin joskus ennen, mutta en ole huomannut maata mullistavia tuloksia. Lähipiiri tosin kehuu. Tuotetta siis. Siksi valitsin jälleen tämän. Ja hinnan takia tietysti myös...



Loputkin härpättimet oli hiusjuttuja; kuivashampoota pelastamaan aamut kun "olisi sittenkin pitänyt pestä eilen hiukset" ja Biozellin sävytteet jatkuvaan punaisen värin ylläpitoon. Kuivashampoota testasinkin jo tänään, oli todella hyvää! Hakkasi monet kalliimmat merkit mennen tullen. Ja plussaa hyvästä tuoksusta! Saa sitten nähdä millaiseksi korpuksi mun päänahka tämän käytön jäljiltä muuttuu. 

Colormaskit oli jossain tarjouksessa, siksi parillinen määrä. Ja kuten huomaatte, vaikka kesällä vannoin vaihtavani hiusvärin johonkin luonnollisempaan, täällä sitä ollaan edelleen tukka roihuten. Punapäät kun ei parane. 


Joo, eikait minulla tälle iltaa muuta! Jos viikonlopun aikana saisin kyhättyä pikku-pikku-arvonnan ihan vaan sen kunniaksi että te lukijat ootte niin ihania ja korvaamattomia ja sanattomia ja hiljaisia, niin osallistuisitteko te? :)

4 kommenttia:

  1. Mä varmaan vetäisin raakapatukan tuntien välillä, ko bansku ois hyvä, mutta nousee ylös...leipiä ei kerkeä, ranskikset ois nams,mutta närästäis :D

    VastaaPoista
  2. Mä söisin varmaan sen banaanin ite tuossa välillä. Syö joku reipas tunteroinen ennen jumppia (niin että kerkiää laskeutua, älä vedä ähkyyn) hyviä hiilareita ja protskua (tummaa riisiä/pastaa, sitte vaikka kanaa ja salaattia, raejuustoa). Ja! Muistathan juoda sitä vettä tarpeeksi jumppien aikana! Tuleehan se huono olo jos ei tarpeeksi juo.
    Arvonnalle en sano ei.

    VastaaPoista
  3. Sirpale: Varmaan jotain tollasia energiapatukoita tms. pitää kokeilla!
    Anonyymi: Hyvä että ollaan samoilla linjoilla tosta banskusta! :) Toki oon samoilla linjoilla myös tuosta syömisestä, mutta jotenkin tämä pälli ei vaan tajua että ALA SYÖMÄÄN AJOISSA, ei puolta tuntia ennen treeniä ! :D

    VastaaPoista
  4. Äiti on varmaan jäävi osallistuun :)

    VastaaPoista