keskiviikko 19. elokuuta 2015

Yliannostus D-vitamiinia?

Huutelin eilen blogin Facebook-sivulla josko joku haluaisi lähteä lenkkiseuraksi etten nukahda sohvalle. No innokkaita lähtijöitä ei ollut joten otin parin tunnin päiväunet ja sen jälkeen kampesin itseni ulos itkuisena ja kiukkuisena. Mutta onneksi ihmismieli on siitä kumma kapistus että se voi muuttua, ja jopa hyvin nopeasti! 





Siis koska eihän tuossa säässä, kypsyvän viljan tuoksussa, auringon lämmittäessä, voi olla pahantuulinen? Ennen lähtöäni lisäilin Spotify-listalleni uusia biisejä, ja hävettää tunnustaa että Antti Tuiskun Keinutaan-kipale sai mut tiivistämään tahtia ihan mukavasti. 


Lenkin keskinopeudesta päätellen tahti olisi toki voinut olla kovempikin mutta sittenhän en olisi ehtinyt nauttia auringosta yhtä pitkään. Huomaatteko muuten mun säälittävän yrityksen sensuroida teiden nimiä tuosta kartasta? Luin ihan vähän aikaa sitten jostain blogista että joku oli tekeytynyt täksi bloggaajaksi kalastamalla tietoja hänen teksteistään ja kuvistaan. Sitten tämä tuntematon ilkimys oli iskenyt kyntensä johonkin mieheen (nettimaailmassa siis) ja esiintynyt väärällä henkilöllisyydellä käyttäen bloggaajan kuvia ja tietoja. Se vähän säikäytti mua, mutta myöhäistä mun kai enää on yrittää peitellä sitä kuka olen ja missä olen...



Ihan mukava lenkki tuli tehtyä tänäänkin kun hyppäsin miehen kyytiin hänen lähtiessä harrastuksensa pariin, ja jäin pois kyydistä suhteellisen kaukana kotoa.


Aakeitten laakeitten keskellä minä sitten tallasin kotiin auringon porottaessa pilvettömältä taivaalta, voiko olla parempaa. Vielä ei ainakaan tunnu siltä että iho olisi palanut mistään kohdasta mutta toiveajatteluahan sekin olisi että niin olisi päässyt käymään. 

"Hajotkaa rusketuksiinne! Ei pelota #melanooma!" 

Onhan mulla tietysti myös syy sille miksi olen innostunut taas lenkkeilemään näin paljon (kolmas kerta tällä viikolla, wow!), nimittäin ensi viikonloppuna Kalajoen Hiekkasärkillä järjestettään Nice Run- tapahtuma johon osallistutaan työporukalla. Ja täytyyhän siihenkin treenata!
Eli siis hupsista vaan, kolmas liikuntatapahtuma tälle kesälle... (ja samalla myös mun elämäni kolmas!) Tästä siis hyvällä vauhdilla kohti Tough Vikingiä ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti