lauantai 18. heinäkuuta 2015

"MITÄ SE SULLE KUULUU?!"

...ei vaan siis! 




Mistä te haluatte kuulla, mitä te haluatte tietää? 
Mikä teitä kiinnostaa, mikä vaivaa mieltä?

Vaate/jääkaapin sisältö?

Kävely/luistelulenkkien soittolista? 

Mistä ostan mun treenivaatteet tai kuinka usein shoppailen?

Kodin sisustus? 

Lempiharrastukset/unelmat/tulevaisuudensuunnitelmat?

Millainen on mun normipäivä?

Mun ja miehen rakkaustarinan alku? 
(Nojoo, se ei kuulu teille.)

Eli siis kaipailisin kipeästi postausehdotuksia ja toiveita. Heitä ne nimettömänä tai nimen kanssa kommenttiboksiin, tai vaikka Feisbuuki-sivulle jos se tuntuu helpommalta. Mulla alkaa loppua ideat (hyvä homma että jo tässä vaiheessa bloggaaja-uraa! Kannattasko miettiä tätä vähän uudelleen...?!) ja olisi myös kiva tietää mikä teitä kiinnostaa. Ehdottakaa ihan mitä vaan, mulla on onneksi vapaus ja valta valita mistä kirjoitan, sitten joskus kun kirjoitan. 




 Haluaisin tähän loppuun heittää että "paras ehdotus palkitaan jollain kivalla pikku yllätyslahjalla" mutta kun ei mulla ole mitään kivoja lahjoja (saati sitten sponsoreita jotka sellaisia mulle antaisi) eikä teitä lukijoitakaan ole niin montaa että kannattaisi kisailemaan ryhtyä.  Mutta kunhan lämpimikseni tässä horisen!

3 kommenttia:

  1. Nuo kaikki ehdottamasi kiinnostavat :) Lisäks voisin haastaa sut kuvaamaa (ja selostamaa) kaikki ruuat viikon ajalta :) Itellä kanssa tuo viikon ruuat jossakin vaiheessa tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! :) Viikko kuulostaa näin "kylmiltään" aika haastavalta, siispä voisin aloittaa nyt kertomalla yhden päivän ajalta ruuistani :)

      Poista