maanantai 20. heinäkuuta 2015

Kutsu mua: Minä 2.0, hauska tutustua!

Huh huh ! Tein sen! Otin itteäni niskasta kiinni ja tein sen! 



Hyppäsin auton kyytiin ja komensin tiputtamaan kyydistä kun matkamittari näyttää viittä kilometriä. Sitten vain napit korviin, SportsTracker päälle ja tossua toisen eteen. Ilman musiikkiahan tästä ei olisi tullut yhtään mitään. Lähes koko matkan jaksoin juosta, ei vitsit kuinka uskomaton fiilis. Kaksi kertaa piti vaihtaa hölkästä kävelyksi vähän tasaamaan hengitystä, keräämään voimia ja korjailemaan vaatteiden/kuulokkeiden asentoa. Mutta kun hyvä biisi vaihtui, oli pakko taas kiihdyttää tahtia. Ja olen vieläkin hengissä! 



Miksi sitten tällainen yhtäkkinen spurtti, ja miksi siitä niin suuri haloo pitää nostaa? No koska tulevana lauantaina on se väriestejuoksu johon olen ilmoittautunut. Vaikka kisaan lähdetäänkin huumorimielellä ja rennolla asenteella, oli silti pakko kokeilla pystyisinkö juoksemaan saman matkan ilman sydänkohtausta tai suurempia kramppeja. Ja minä pystyin! 



Matkaa kertyi siis tarkalleen 4,64 kilometriä, vajaassa 35 minuutissa. Väliajoista näkee että 1,5 kilometrin kohdalla piti vaihtaa hetkeksi kävelyyn, samoin kuin 3 kilometrin kohdalla. Mitä tästä voi siis päätellä? Varmaan sen, että näin kylmiltään pystyy juoksemaan (tai siis hölkyttelemään) noin 1,5 kilometriä yhteen putkeen, sitten pitää hengähtää. Ei ollenkaan paha tulos minun mielestäni, aivan kehityskelpoinen oikeastaan. Tästä on hyvä lähteä tavoittelemaan sitä kymmentä kilometriä, mun himalajaa. 



Ai että miksi just tämä biisi? No kun se sattui soimaan tuossa matkan varrella, lähes viimeisenä biisinä. Ja onhan nää sanat nyt vaan ihan törkeen hyvät, omaakin tavoitetta ajatellen! 

5 kommenttia:

  1. Mulla on semmonen tunne että sun motivaatio kasvaa ja kohta meet taas niin täysillä :)

    VastaaPoista
  2. Hei ihana, kiitos! :) Niin mullakin. :)

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa Heidii!! Ja sitäpaitsi sulla on ollu vielä tosi menevä vauhti!! You rock! :) Ps. Mieki oon kuunnellu tuota himalajabiisiä lenkillä ja on kyllä osuvat sanat..
    -Jemina

    VastaaPoista
  4. Oijoi, on kyllä varmaan ollu mahtifiilis! :-) This girl is on fireeeeee ;-) Ei muuta ku hölkyttelyä ja kestävyyttä treenaamaan :-)

    VastaaPoista