tiistai 9. kesäkuuta 2015

Bye bye Haapavesi, I'll be back!

Olipa rentouttavat kaksi päivää äidin hoivissa. Ikävintä noissa vierailuissa on se, että aika kuluu niin nopeasti ja ei ehdi tehdä kaikkea mitä haluaisi ja nähdä tarpeeksi ihmisiä. Mutta mitäs kaikkea minä sitten kerkesin tehdä? 

Lintsata kohtuullisesti ruokaohjelmasta. Aikataulussa pysyttelin, eli ruokaa vähintään neljän tunnin välein (viisi kertaa päivässä). Myös annoskoot pysyivät yllättävän maltillisina! Vaaleaa leipää tuli kyllä syötyä muutama siivu sekä lättyjä ja muffinssi.


Eilen aamulla kävin lyhyellä hölkkälenkillä ennen yllä olevaa aamupalaa. Syönnin jälkeen muut lähtivät käymään kaupassa ja minä jumppailin (kevyesti) olkkarin lattialla. Testasinpa äidin "selätintäkin", ihan mielenkiintoinen vehje. Jäisi varmaan kuitenkin itsellä muutaman käyttökerran jälkeen nurkkaan pölyttymään.

(Joo, siinä on nyt ne BOOBS)

Iltapäivällä kävin pesemässä isomummoni ikkunat (kokonaiset kolme ja puoli ikkunaa) ulkopuolelta.
Illalla lähdettiin äidin kanssa lenkille, ja kylläpä Haapaveden maastot olikin mukavaa vaihtelua tälle tasaiselle Nivalalle! Siellä käveleminen kävi oikeasta pohje-treenistä ! 



Nyt ei teidänkään tarvi enää ihmetellä miksi minä olen niin häikäisevän upea (aina); onhan mun geenit peritty näin mahtavalta tyypiltä!



Sovittiin Maritan kanssa treffit tälle aamupäivälle, aikomuksena hakata säkkiä ja käydä salilla! Lähdin liikuntahallille noin puolta tuntia ennen sovittua aikaa, ja kiersin vähän pidemmän reitin; taas huusi pohkeet hoosianna! 

Homma oli ihan supermahtavaa, tuli taas innostus hankkia itselle hanskat ja säkkiä ja/tai pistehanskat. Pienenä miinuksena hallissa oli aika lämmin ja heikko ilmastointi, joten en tiedä johtuiko hiki siitä vai tuliko kuuma siksi että tein muka niin tosissani töitä (ja näin ollen mulla on kyllä superhuono kunto...)





Kiitos Maritalle vielä kuvaajana ja henkilökohtaisena valmentajana toimimisesta (mietittiin vähän yhdessä mun kyykkäämistekniikkaa uusiksi) ja pahoittelut kuvanlaadusta! Mun Samsung Galaxy S2 Plussalla (rinnastettavissa kalleimpiin järjestelmäkameroihin) nyt ei vain saa tämän huonompia kuvia (ja varsinkaan kun kuvauksen kohde on vielä näin upea! ) !

Salilla pyörin taas vähän pallo hukassa, mutta luulenpa silti että huomenna on vähintään selkä ja hauberi hellänä. Lisäksi työntelin ruohonleikkuria äidin takapihalla, kyllä nyt on koko kroppa treenattu niin kokonaisvaltaisesti että huh !

Tänään herkuteltiin äidin kanssa itse tehdyllä nokkoskeitolla, joka oli muuten parempaa kuin pinaattikeitto! Idea lähti paikallislehden artikkelista "nokkonen on superfoodia parhaimmillaan". Ja kun sitä sitten sattui kasvamaan autotallin nurkalla niin pakkohan oli kokeilla... Suosittelen! 


Siinäpä kuva myös herättelemään makeanhimot (ja jottei tää blogi antais vaan vahingossakaan liian siloiteltua kuvaa mun syömisistä!).

Ikävä taas jäi, mutta onneksi tuonne naapuripitäjään ei ole kovin pitkä matka!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti