keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Mulla on ollut super-keskiviikko!

Niin että jos yltiöpositiiviset jutut ällöttää tai muuten vaan ottaa päähän, niin nyt on hyvä hetki painaa oikean yläkulman punaista rastia. Lisäksi luvassa on niin sekava ja pitkä juttu etten tiedä itsekään saanko asioita selkeästi ilmaistua. Yritetään!

Olen tehnyt tänään ainakin miljoona asiaa ja mietinkin että miten jaksan olla hereillä vielä loppupäivän, siihen asti että saa mennä oikeille yöunille. Kotitöitähän täällä olisi vaikka millä mitalla, mutta minulla ei ole enää yhtään virtaa jäljellä. 
Itseasiassa olin kirjoittanut tähän jo vaikka miten paljon, mutta päätin lopulta typistää homman ihan minimiin. Tässäpä siis kooste mun päivästä: 
1. Kosmetologilla käynti. 
Aamulla ennen kukon laulua Haapavedellä, operaationa siis "karvat kesäkuntoon".  Hoidosta tullessani törmäsin eteisessä entiseen historianopettajaani ja hämmennyin. Muistiko hän minut? Olisiko pitänyt sanoa muutakin kuin reipas TERVE! ? 



2. Aamukahvihetki äitin kanssa.
Kosmetologikäynnin jälkeen pyörähdin äidin luona ja hörpättiin pika-kahvit siinä hänen töiden lomassa, vaihdettiin kuulumiset ja vähän juoruttiin, kuten asiaan kuuluu. 

3. Jätskihetki lasten kanssa. 
Monen mutkan ja turhautumisen jälkeen pääsin jäätelöiden kanssa harjoittelupaikalleni ala-asteelle. Tarkoitus oli tarjota lapsille herkut jo perjantaina, mutta makasin silloin tosiaan sairaana niin sovittiin uusi aika tälle päivälle. Sain kortin ja kukkapuskan joiden ansiosta meinasin liikuttua kyyneliin. Myös pienten poikien (niiden jotka yleensä osoittavat tunteitaan vain nyrkein ja potkuin) halaukset "menivät tunteisiin".


4. Arviointikeskustelu. 
Viime viikolla minulla oli siis näyttö, ja tänään oli sen näytön arviointi. En oikeastaan hirveästi edes jännittänyt tätä viimeistä arviointia, tuntemuksen olivat ennemminkin odottavat ja levottomat. Noin tunti istuttiin pyöreän pöydän ääressä, minä ja kolme ihmistä jotka arvioivat tekemisiäni. Mutta läpihän se meni, ja vielä kiitettävin arvosanoin! JES, olen siis valmis !


Vaikka aiemmin ajattelinkin että tää koulu nyt on tällainen "läpihuutojuttu" ja "ei tässä mitään, päivittäinhän ihmiset saavuttaa tällaista..." niin kyllä mulla silti oli aika hieno fiilis kun keskustelun jälkeen ajoin hakemaan miestä töistä. Sisällä kupli ja suupielet vetäytyivät väkisin ylöspäin. Minä tein sen ! 


5. Sukulaisten tapaaminen pitkästä aikaa. 
Sovin eilen serkkuni kanssa että nähtäisiin tänään. Joko mentäisiin yhtä aikaa mummolaan tai sitten ajettaisiin Ylivieskaan ja käytäisiin siellä syömässä. Koska mies oli jo muutenkin menossa tänään Ylivieskaan päin, sovimme treffit siis sinne. Kyseessähän on siis serkkuni joka asuu Rovaniemellä ja jonka olen nähnyt viimeksi aika lailla tasan vuosi sitten, sekä hänen äitinsä, minun tätini, joka asuu Raahessa ja jonka olen viimeksi nähnyt ehkä kolme vuotta sitten. Oli ihanaa nähdä heitä pitkästä aikaa, vaikka tuntui että oltaisiin nähty viimeksi eilen. Toki juttua olisi riittänyt pitemmäksikin aikaa kuin vain chorico-makkaran ja possupihvin verran! 



6. Kesäsuunnitelman varmistuminen! 
Tuttavani Marita kuulutteli eilen Facebookissa seuralaisia mukaansa väriestejuoksuun Ouluun 25.7. Innostuin asiasta heti täysin, ja tänään me sitten ilmottauduttiin! Ilmoittaudu sinäkin, tänään on viimeinen päivä päästä halvemmalla, huomenna hintaporras nousee. 
Ja jos olet jo ilmoittautunut niin vinkkaappa, olisi mukava nähdä tuttujakin tuolloin ! :) 



Tällä kertaa olen kysynyt jopa luvan kuvien käyttämiseen! Nehän on lainattu siis TÄÄLTÄ, FunRunin Väriestejuoksu-sivustolta! Tällä hetkellä hinta on siis 39€, josta saa -10% ryhmäalennuksen kun ryhmäkoko on vähintään neljä henkilöä. Huomenna hinta nousee 44 euroon. Osallistumismaksuun kuuluu siis itse juoksutapahtuman lisäksi mm. t-paita (jonka itse ainakin aion tuunata heti oman näköiseksi! ), mitali sekä värijauhetta jolla on lupa sotkea. Ennen lähtöä on tietysti alkujumppa ettei paikat revähdä, ja illalla on tarjolla "jatkot" kaikille täysi-ikäisille osallistujille. SO COOOL!


Ei mulla muuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti