tiistai 21. huhtikuuta 2015

Voimasanat!

Siis eikö ihmisillä ole tapana haalia itselleen sellaisia voimaa antavia laisahduksia, heikkojen hetkien varalle? Olen nähnyt blogi-päivityksiä jossa näitä sanontoja on koottu listaksi ja ajattelin kerätä myös omani. Selasin illalla we♡it-sivustoa ja valitsin sieltä muutamia itseäni miellyttäviä sanontoja. Näihin on hyvä palata kun meinaa usko loppua! 

Ja koska tiedän että ainakin rakas äitini seuraa blogiani ahkerasti (ja koska hän ei ole mallioppilas kouluaineessa vieras kieli), päätin myös vapaasti suomentaa kaikki sanonnat kuvien alle. Joten; nauttikaa! 




Kuulokkeet päähän, ääni ylös. Sivuuta maailma.
Vihaan harjata hampaani yöllä, koska se tarkoittaa että en saa enää syödä ja en ole ikinä valmis sitoutumaan sellaiseen.
Lempijäätelömakuni on "lisää"


Jos meitä ei ole tarkoitettu ottamaan keskiyön välipaloja, miksi siellä on valo jääkaapissa?

Jotkut ihmiset: vau mikä täydellinen aamu juoksulle. Minä: vau mikä täydellinen aamu mennä takaisin nukkumaan

Sekä loppuun pari kuvaa jotka kuvaavat hyvin tätä mun "laihdutusprojektia" :






Ihan lopuksi haluan vielä sanoa tämän: Toivon että jokainen lukijani ymmärtää kaiken tämän itseni pilkkaamisen ja "läskien haukkumisen" olevan pelkkää typerää huumoria, jonka avulla yritän tehdä omasta elämästäni hieman siedettävämpää, sekä tuottaa teille edes hieman iloa. En missään nimessä halua haukkua tai halveksua ihmisiä joilla on oikeita ongelmia painonsa ja/tai ulkonäkönsä kanssa. Tiedän, että vaikea ylipaino ei välttämättä aina ole ihmisen oma valinta, ja se saattaa johtua jostain sairaudesta sekä aiheuttaa vakavia sairauksia kuten esimerkiksi 2. tyypin diabetestä, sydän- ja verisuonisairauksia, nivelongelmia ja jopa masennusta. 
Tarkoitukseni ei ole näillä teksteilläni pahoittaa kenenkään muun mieltä. Haluan vain yhdistää oman pikku projektini sekä naureskella samalla tälle järjettömälle itsensä ihannoimiselle, jonka blogikulttuuri tuntuu luoneen. Olen puhunut.

4 kommenttia:

  1. Mä en ainakaan loukkaannu, vaikka olen oikeasti aika lihava :D Tosin mä ny kyllä oon ihan itte nää kilot ruualla keränny. Et anna mennä vaan. Eihän tätä oo kenenkään pakko lukea jos ei tykkää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kun taas edelleen odottelen sitä ensimmäistä negatiivista kommenttia. :D Meitä on täällä niin erilaisia, ettei millään voi miellyttää kaikkia ja aina joku pahoittaa mielensä. Mutta ainahan voin pyytää anteeksi näin etukäteen :)

      Poista
  2. Pakko kommentoida, että on tosi virkistävää lukea vaihteeksi blogia, jossa kirjotetaan asioista rehellisesti ja mitään kaunistelematta. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ollut mun tarkoitus, hyvä että myös muut on sen ymmärtäneet. :) Toivottavasti vierailet blogissani toistekin ! :)

      Poista