tiistai 28. huhtikuuta 2015

Tiistai on kuin toinen maanantai!


Kuvan tilanne on lavastettu. Luvassa angstia ja rumia sanoja.




Tämä päivä on ollut kyllä totaalisen rasittava! Mulla on ollut jo monta päivää joku ihmeen kestopäänsärky, jonka tiedän kyllä johtuvan tästä kaikesta jäätävästä stressistä. En tykkää syödä liikaa särkylääkkeitä, ja koska tiedän että migreeni-päänsärky on paljon pahempaa, olen näinä päivinä jättänyt särkylääkkeet suosiolla ottamatta. Alkaa silti jo ärsyttämään!


Olisin saanut aamulla nukkua tavallista pidempään, kun näiden viimeisten työpäivien kunniaksi sovittiin vähän joustavammista työajoista (oon tehnyt jonkin verran tunteja "sisään"). No mutta! Eihän mua tietenkään aamulla nukuttanut, heräsin ennen kellon soittoa! Ja vaikka kuinka kulutin aikaani haaveilemalla ja haahuilemalla niin silti olin töissä vain 20 minuuttia myöhemmin kuin normaalisti. Onko musta oikeasti tulossa vanha?

Töissä oli kamalaa hässäkkää ja väsymystä ilmassa. Mikään ei meinannut onnistua. Onneksi sain lähteä aikaisemmin pois, mutta VAIN palatakseni myöhemmin takaisin. Välillä kävin kotona täyttämässä työttömyyskassan hakemuksia ja vääntämässä itkua. 

Siis Kelan opintotuki on ainoa valtion maksama tuki tai avustus mitä olen ikinä hakenut saati sitten saanut. Rehellisellä, itse tekemälläni työllä olen kaikki rahani tienannut. Nyt sitten kun tarvisin tukea työttömyyden hetkellä niin se on tehty niin pirun vaikeaksi ! Argh. Ahdisti ja masensi lomakkeita täytellessä niin paljon että pelkäsin saavani paniikkikohtauksen tai jonkin vastaavan. Hyi.



Mutta kyllä raivolenkit on vaan paras tapa purkaa pahaa mieltä ja oloa. Varsinkin kun oli niin täydellinen sää! 






Pari pikkujuttua vaan: puin taas vähän liikaa vaatetta. Ja kaikenlisäksi mun lenkkarit alkaa olla aikansa eläneet. Noinkin lyhkäisellä lenkillä tuli päkiät niin kipeiksi että piti melkein soittaa mies hakemaan. Vai voiko tämä johtua siitä että jalkapohjat ei oo vaan tottuneet kovalla asvaltilla kävelemiseen vielä näin keväällä? Don't know. Nyt kun olis vaan rahalle parempaakin käyttöä kuin uudet lenkkarit. 



Kyllä mua ärsytti tänään moni muukin asia, mutta vanne pään ympärillä löystyi sen verran saunoessa ettei ne enää tunnu maailmaa kaatavilta jutuilta. Nyt suuntaan sänkyä kohti jotta huominen tulisi nopeammin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti