tiistai 14. huhtikuuta 2015

The beginning.

Elämäni neljäs blogi olisi nyt sitten tässä. Kariutuu varmaan taas puolen vuoden sisällä, mutta samapa tuo. Idea syntyi ensimmäisellä iltalenkillä sitten kolmeen kuukauteen.; Jutan huikeiden häädiettien ja metripizzan välissä. Nyt teen sen  eri tavalla kuin ennen: aidosti ja kaunistelematta. Kerron kun vituttaa, lenkki ei kulje tai kun tuli hups, syötyä pari pussia sipsejä, grillimätöt ja karkit. Kun peilistä tuijottaa maanantai-aamuna turvonnut kummitus, tai kun yhtenä päivänä nukunkin kolmen tunnin päiväunet. Teen blogista avoimen päiväkirjan omasta elämästäni, ja liitän mukaan kaunistelemattomat kuvat siitä miten edistyn tai otan takapakkia. #FITNESSpaskan lisäksi saattaa sekaan lipsahtaa onnenhetkiä, sisustusinspiraatioita tai DIY-tuunauksia. 

Olisi ehkä hyvä aloittaa kaikki siitä KUKA MINÄ OLEN. Tututhan sen jo tietävätkin, mutta jos sekaan sattuu uusia lukijoita, on varmasti helpompaa samaistua näihin juttuihin kun näkee naaman ja tietää taustoja. 




 Olen Heidi, pian 23-vuotias koulunkäyntiavustaja Pohjois-Pohjanmaalta. Koulutukseltani oon ylioppilas, vaatetusalan artesaani, sekä pian koulunkäynnin ohjaaja. Elämää kanssani jakaa kanssani samanikäinen miekkonen ja yhteistä taivalta on takana pian kaksi ja puoli vuotta. 
Sisälläni asuu pieni perfektionisti, mikä vaikeuttaa elämää toisinaan; Kodin siisteys ja hygienia-asiat aiheuttavat toisinaan riitoja tai ainakin pahaa mieltä allekirjoittaneelle. Oikeinkirjoitus-asiat saattavat vaivata niin että tärkeiden sähköpostien lähettäminen kangertelee ja tätäkin kirjoitusta on työstetty jo kauan. Lisäksi on vaikeaa mennä sieltä mistä aita on matalin, ja joskus asetan itselleni liian korkeita tavoitteita. Siitä seuraa päättymätön kierre innostusta, uurastusta, masennusta ja pettymystä. Niin kauan että kuvioihin tulee jokin uusi juttu mistä voin taas innostua... 
Sydäntä lähellä on ruuanlaitto, leivonta, musiikki ja tatuoinnit. Viimeksi mainittuja minulla on ehdottomasti liian vähän, vasta kolme. 
Liikunta on kuulunut mun elämään vaihtelevasti, ja kuten aiemmin mainitsin, viime aikoina se on jäänyt pois kuvioista lähes kokonaan. Myös suhtautuminen ruokaan vaihtelee; välillä yritän elää super-terveellisesti ja olen joskus onnistunutkin siinä ihan hyvin. Viime aikoina taas homma on mennyt mässäilyksi, ja se kostautuu mielialoissa sekä huonona omatuntona. 


 Toisin kuin aiemmissa blogeissani yritin löytää pikaratkaisun itsetunto-, paino-, ja elämänhallinnan ongelmiin, tällä kertaa haluaisin saavuttaa henkisen tasapainon (ällöttävän onnellinen sanayhdistelmä), ja sitä kautta nuo kaikki em. ongelmatkin varmaan pikkuhiljaa korjautuisivat. 
Aiempia blogeja olen tosiaan julkaissut jokseenkin anonyyminä tai salassa, mutta tällä kertaa suunnitelmissa olisi tehdä hommasta vähän julkisempaa. Kaikenlaiset kommentit ovat ehdottomasti tervetulleita, ja kehitysehdotuksia otetaan vastaan!

Minua voi seurata myös mm. instagramissa, @haidie_

2 kommenttia: