keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

"Miksi Heidi, MIKSI..?!"

Oon ihan varma että joku siellä miettii, miksi juuri minä perustin wannabe-lifestyle-fitness-blogin. Eihän meidän koti näytä sisustuslehdestä repäistyltä eikä mun treenipäiväkirjoissa oo juuri ylistämistä. 

No siis just siksi. 

Oon muutamien ystävien kanssa puhunut että pitäis perustaa blogi joka ivailee nykypäivän blogivillitykselle; entä jos ei vaan ole aikaa "hidastaa elämää" , sohvalla makoilu on vaan yksinkertasesti mukavampaa kuin salilla hyppääminen, tai kodin pitäminen järjestyksessä on se viimeinen juttu jonka jaksaa illalla tehdä? Että jos vaan lataisi kuvat nettiin sellaisenaan, ja näyttäisi että "tällaista tää meidän elämä nyt vaan oikeasti on. Noi tiskit on nyt edelleen tuossa pöydällä ja pyykitkin on varmasti kuvia kolmen viikon kuivattamisen jälkeen mutta who cares? Tukka roikkuu hikisenä naamalla ja mahamakkarat tursuaa jumppatrikoiden ja urkkatopin alta lenkin jälkeen, mutta hei tältähän mä oikeesti näytän?" 
Vaaranahan tässä on tietysti se, että kaikki ei ymmärrä jutun juonta. Alkaa tulla kommenttia anonyymeiltä. "Siis näytätkö sä oikeesti tolta, miten sä kehtaat julkasta tämmösiä kuvia täällä? Etkö sä oikeesti osaa ottaa hienoja valokuvia? Ootko sä paska ihminen?" No, tiedostan tämän vaaran ja hyväksyn sen ettei kaikilla ole samanlainen huumorintaju kuin mulla. Ehkä tämä voi olla myös kasvattava kokemus. 
Toinen juttu mikä mua pelottaa, on se etten osaakkaan ottaa tätä tarpeeksi rennosti. Että ne paskat kuvat ei enään kelpaakaan mulle itselleni ja sen takia en viitsi kirjoitella. Tai että otan niistä ilkeistä kommenteista liikaa itseeni ja alan murehtimaan eikö kukaan rakastakaan mua. 
Mutta ei voi tietää jos ei kokeile. Otan tämän nyt testinä, kokeena itselleni ja teille lukijoille.

Todennäköisintä on että mun painonpudotus-projekti ei tule onnistumaan (taaskaan), ja jossain vaiheessa into blogin kirjoittamiseenkin hiipuu, mutta sille ei voi sitten enää mitään. Nyt annan mennä ja jaan mun surkuhupaisan elämän teidän kanssanne.  

I'm so excited. 




Siinäpä teille joku naamakuva, nyt olen avautunut ja illalla ehkä lisää! :)

5 kommenttia:

  1. aivan mahtavaa, itsekin miettinyt noin kaks vuotta että aloitan just tällaisen blogin, mutta hyvin oon edistynyt joten kiitos sinulle :D kyllästyttää just ne "minun ihana täydellinen valkoinen kotini ja näin minä treenaan itseni täydelliseksi enkä syö muuta kuin rahkaa ja tänään ostin tällaisia vaatteita ja koruja (koska minulla on niin paljon enemmän rahaa kuin sinulla hihii)" - blogit.
    ihanaa kevättä sulle ja jatka samaa rataa, meidän tavan tallaajien äänet kuuluviin ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. varmaan pahoitin jonkun mielen edellisellä kommentilla.. :D

      Poista
    2. Mahtavaa että mun pointti on ymmärretty! :) Itse odotan oikein innolla sitä ensimmäistä negatiivista kommenttia, vaikka jokainen mainitsemasi bloggaaja varmasti tietää ettei se elämä aina voi olla sellaista kuin antaa ymmärtää. :)

      Poista